
No acostumo a comentar massa els premis del cinema (ni Óscar, ni Gaudí, ni Goya, etc). Però mira, avui un mini comentari.
De les nominades a millor pel·lícula dels Goya, només he vist "No habrá paz para los malvados" i "La piel que habito". Si cliqueu sobre el títol, veureu la meva preferència. Si us fixeu en el títol del post, també. I si us dic que crec que "No habrá paz para los malvados" és una de les pel·lícules més sobrevalorades de la història del cinema espanyol, doncs encara més.
Roger, em preocupa que ja sumem vàries discrepàncies cinematogràfiques i televisives. Per mi "la piel que habito" és fluixa i amb una estructura que encara desenganxa més, doncs no permet evolucionar als personatges ni el guió permet veure'n la degradació. Lluny del millor Almodovar i indigna d'un Goya a la millor pel·lícula. Com avui no t'ho he pogut explicar, t'ho he escrit aquí breument. Però vaja, una modesta opinió, per donar-li vidilla al teu blog... Abraçades!
ResponEliminaJo no sóc especialment pro-Almodóvar. De fet, les últimes seves no em van agradar. Aquesta, en canvi, sí. Què hi farem!
ResponEliminaM'atreveixo a fer-te dos suggeriments televisius més: "Homeland" i "Black Mirror". A veure...
Potser "La piel que habito" és millor i potser "No habrá paz..." està sobrevalorada, però la primera em va decebre i la segona no. És clar que tot depèn de les expectatives. Una abraçada.
ResponElimina