dissabte, 29 d’octubre del 2011

Cowboy de mitjanit. I descarnat.


Ahir, nit de Midnight cowboy.

Descarnat i brutal el cinema que va néixer als Estats Units a finals dels 60 i durant la dècada dels 70. Sam Peckinpah, John Schlesinger, Richard Brooks, Stanley Kubrick, Martin Scorsese, Dennis Hopper. El mateix Spielberg amb El diablo sobre ruedas...

Un cinema sec, brut i dur. Un cinema de temps de crisi econòmica, social i cultural. Com l'actual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada