
Aquest matí he anat a comprar a l'Eroski. Cosa dels dissabtes. I, en arribar, a la caixa m'he fixat en el nom que portava escrit en una etiqueta la caixera: Anna Karina. I, al bell mig de l'aglomeració del supermercat, m'ha vingut de sobte la imatge de la gran Anna Karina a la no menys gran "Vivre sa vie".
Ignoro (no sóc atrevit com per a preguntar) si la caixera sap que comparteix nom amb aquesta actriu danesa (per carrera, gairebé francesa), que es va convertir en una de les muses del cineasta Jean-Luc Godard, i que també va estar sota les ordres de directors com Jacques Rivette, George Cukor, Luchino Visconti o Rainer Werner Fassbinder. El que segur que no sap aquesta caixera és que el seu nom dóna per escriure quatre línies d'aquest bloc.
Els temps, per molts anys que Golpes Bajos porti afirmant el contrari, no són tan dolents per la lírica.
ResponEliminaEi, doncs jo li donava l'adreça ;P
ResponEliminahe, he, però segur que li agradaria saber-ho!
ResponEliminaens veiem dissabte! :-)
DooM, és que tu no pares mai eh? :-D
Roger et veig poc motivat, fa un munt de dies que no escrius res ni aqui ni allà...
ResponEliminaJo també em "queixo" com el Lluís. Que tinc "mono" dels teus escrits!!!! No ens facis patir tant, home!! :)
ResponEliminaAbraçades!
Coses de mudances i altres històries. Però tranquil·litat, tornaré aviat :)
ResponElimina