diumenge, 27 de juny del 2010

Sons of Anarchy


Hi ha dies que, pel que sigui, penses que mereixes fer-te un auto-regal. Hi ha qui ho soluciona comprant-se roba, hi ha qui ho arregla menjant-se un bon brownie. Ahir jo tenia un dia d'aquests. Mereixia fer-me un auto-regal. Per això vaig entrar a l'FNAC i em vaig endur la primera temporada de la sèrie "Sons of Anarchy" ("Fills de l'Anarquia").

De moment he vist només un capítol i part del segon. Però em dóna la sensació que és una bona sèrie i, per tant, un bon auto-regal.

A mesura que vagi veient més capítols, aniré informant.

(recorda que clicant aquí, podràs votar per aquest post i per la Llanterna Màgica als Premis Blocs Catalunya)


4 comentaris:

  1. Gràcies per la recomanació. Hi ha qui diu que avui dia no es fa bon cinema, però sí bones sèries. No sé, a vegades em plantejo si no és veritat, això...

    ResponElimina
  2. estic d'acord amb Dona. La sèrie no la conec

    ResponElimina
  3. Jo no seria tant taxatiu, perquè avui es continua fent bon cinema. El que és cert és que als Estats Units els guionistes d'aquestes sèries (The Wire, Generation Kill, In treatment, etc.) són grans escriptors. I això en una sèrie es nota molt.

    ResponElimina
  4. Pues la segunda temporada es a´´un mejor, ya ver´´as. Una delicia.
    Un saludo

    ResponElimina