diumenge, 7 de març del 2010

25 anys de Goonies


L'any 1985, ara fa 25 anys, s'estrenava una pel·lícula que ha marcat bona part de les generacions que vam néixer durant la dècada dels 70: The Goonies.

Què bé ens ho vam passar amb personatges com Sloth, els germans Fratelli, i els propis Goonies buscant el tresor que ajudarà a impedir que es construeixi un camp de golf al barri on viuen.

25 anys de Goonies, i qui no la recorda de tant en tant?


4 comentaris:

  1. Tot un mite que entenem els de la teva generació... i que anirà sempre lligat a la música de la Cindy Lauper...

    ResponElimina
  2. Cine Bikini, Almuñecar, província de Granada, a l'aire lliure i amb crispetes grosses, amb la sorra de la platja encara enganxada al banyador... ja fa 25 anys?

    ResponElimina
  3. Sí, sí... Fa 25 anys. Potser 24 perquè abans les pelis aquí s'estrenaven molt més tard que als EEUU. Però vaja, que tenim una edat :)

    ResponElimina
  4. Me hizo ilusion leer arriba sobre el cine bikini de almuñecar. Ahi vi yo como 20 peliculas en el verano dl 73. Un buen cine de verano, hacian descanso a mitad de pelicula para comprarles patatas fritas y pipas en el bar. Los goonies la vi mas mayor, cuando hacia la mili en granada en el 85. Me parecio entretenida, pero no la tengo entronizaa. Seran cosas de la edad.

    ResponElimina