dilluns, 29 de març del 2010

Que la mudança no aturi el cinema


Una (pesada) mudança està aturant el ritme de La Llanterna Màgica. Tranquil·litat. Tornaré.

Però mentre no torno, us deixo aquí unes inquietants escenes de "The leopard man", de Jacques Tourneur. A gaudir-les!

9 comentaris:

  1. Gran pel·lícula! Que sigui lleu la mudança!

    ResponElimina
  2. bona mudança!!!!
    d'acord amb Marta, espectacular!

    ResponElimina
  3. M'acabo d'adonar que aquesta no la he vist! L'havia confòs amb La mujer pantera! :P

    ResponElimina
  4. Un administrador del bloc ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Com va la mudança???? No cal que tot quedi ben endreçat de seguida, eh... Sempre queden caixes per obrir durant anys!
    Petons!

    ResponElimina
  6. Ostres... que és el Wong Kar Wai que llegeix el teu blog?????? :D
    Trigaràs a tornar?? És que tinc "mono"..

    Petons!

    ResponElimina
  7. Ja he tornat. I espero que no sigui el Wong Kar Wai, perquè no vaig deixar massa bé la seva darrera peli...

    ResponElimina