
Dijous vaig anar a veure "Los condenados" d'Isaki Lacuesta. Avui al matí he tornat a veure-la. Em sembla que és una de les pel·lícules de l'any (aviat n'escriuré la meva opinió).
Però veient la cartellera, em pregunto si estem en un país normal, o si simplement tenim el que ens mereixem.
M'explico, molt breument: "Los condenados" és una gran pel·lícula que està molt per sobre de la mitjana del que ens ofereix la cartellera actual. Però avui, dues setmanes després de ser estrenada, a Barcelona la capital del post-modernisme cultural, la millor botiga del món, la ciutat multicultural per excel·lència, només podem veure "Los condenados" a una sala. I, a més, únicament en sessió matinal.
Això sí, per anar a veure la "gran" pel·lícula que deu ser "2012" tenim 15 sales per escollir. I per veure "Crepúsculo", 16.
Estic emprenyat.
Amb aquest títol pensava que parlaves d'IC...
ResponEliminaA la Llanterna Màgica parlo de coses serioses.
ResponEliminaAaaaahhhh!!!!!!!!!!!!!! Roger, què t'han fet?? Ets tu? Estàs bé?
ResponEliminaNo tenim el que ens mereixem. Mira, jo visc a Granollers. I al cinema hi vaig allà o a Palamós. A Granollers no han estrenat 'In the Loop', ni 'El imaginario del doctor Parnassus', ni 'Los límítres del control', ni 'Garbo el espía'... I pelis com 'Buscando a Eric' les fan només a ultimíssima hora. Jo tinc obligacions personals i no em puc passar tot el dia a Barcelona. Jo em mereixo més.
ResponEliminaMira, a Palamós: Luna nueva, Cuento de Navidad, 2012, Spanish movie, Lluvia de albóndigas, Dos canguros muy maduros, Planet 51 i El baile de la victoria.
A Granollers: 2012, Amelia, Celda 211, Cuento de Navidad, Dos canguros muy maduros, G Force, Hermandad de sangre, Lluvia de albóndigas (a dues sales), Planet 51 (a dues sales), Spanish movie, Luna nueva, Paranormal activity i Buscando a Eric, només a les 20:15. Ja ho veus. Una abraçada.
És que Jordi, si sortim de Barcelona la situació és gairebé tràgica. Jo ja fa temps que he renunciat a anar al cinema a Cerdanyola.
ResponEliminaFixa't el que pot estar passant: que una de les millors pelis del cinema català dels darrers anys, dues setmanes després de ser estrenada, només es pugui veure a un cinema de tota Catalunya i en sessió matinal... Perquè no confio que l'estiguin passant a cap lloc fora de Barcelona.
Realment és una llàstima!!!!!
ResponEliminase m'escaparà i jo la vull veure però porto un parell de caps de setmana que no puc anar al cinema!!!