diumenge, 30 d’agost del 2009

Quines són les pel·lícules de la teva vida?



A La Llanterna Màgica li agradaria saber quines són les pel·lícules més importants en la vida dels lectors i les lectores d'aquest bloc.

Així que us proposo que em digueu quines són les tres pel·lícules més importants de la vostra vida. Poseu-les en ordre d'importància. Em podeu dir les pel·lícules responent aquest post o enviant un mail a llanternamagica@gmail.com

En unes setmanes, quan tingui unes quantes respostes, en faré públics els resultats.

A veure què tal surt l'experiment...

46 comentaris:

  1. Aquí van les meves:

    1- El Padrino I

    2- Taxi Driver

    3- Paris Texas

    Hi haurà premi????

    ResponElimina
  2. 1.- Requiem for a Dream
    2.- Trainspotting
    3.- Los Lunes al sol

    ResponElimina
  3. 1.- Wild Strawberries
    2.- Bread and Roses
    3.- Run Lola Run

    ResponElimina
  4. Ostia, tres nomes?

    Doncs aramateix...

    1.Annie Hall
    2.Taxi Driver
    3.El Club de la Lucha

    Tot i k em sembla kem deixo tantes...

    ResponElimina
  5. Aquesta és aquella pregunta que tot cinèfil vol fer alguna vegada però que a més sempre li té pànic, jejeje, és taaaant difícil de respondre tot i que jo la primera sempre l'he tingut molt clara, les altres dues són un pel més complicades
    La propera vegada que facis la pregunta, demanen 10. ;-)

    1. All about Eve

    2. Los mejores años de nuestra vida

    3. La edad de la inocencia

    ResponElimina
  6. Hola!

    Uf, és molt difícil! Jo en posaria més de tres, però ara mateix com que només en poden ser tres:

    1 - Ciudadano Kane
    2 - Blade Runner
    3 - El Resplandor

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. Les meves? Costa, eh?

    1- Paris, Texas

    2- El Padrino

    3- M, el vampir de Dusseldorf

    ResponElimina
  9. Això és una bona (i difícil) pregunta !!! i aquí van les tres pel·lícules de la meva vida:

    1.- Un lugar en el mundo

    2.- Amélie

    3.- El camino a casa

    ResponElimina
  10. Hola, les meves tres pel·lícules preferides són:

    1. Amélie

    2. Ojos negros

    3. Gigante

    Una abraçada !!

    ResponElimina
  11. Bé, doncs les meves són (no necessariament per aquest ordre):

    1) Metrópolis (Fritz Lang)
    2) Tiempos Modernos (Chaplin)
    3) El acorazado Potemkin (Eisenstein)

    Però dir només tres és un sacrifici molt gran!!!!

    Una abraçada, i molt bona iniciativa.

    ResponElimina
  12. Doncs alla va, Roger:

    1a. 2001: odissea de l'espai (Kubrick)
    2a. El Gran dictador (Chaplin)
    3a. Una noche en la ópera (Marx)

    ResponElimina
  13. 1- Las Horas
    2- Volver
    3- Eduardo Manostijeras

    ;-)

    ResponElimina
  14. Difícil, difícil, però en tinc algunes clares.

    -La Naranja mecánica
    -Reservoir Dogs
    -Hierro 3
    -Blade runner...

    Moltes. Una abraçada. Bona iniciativa.

    ResponElimina
  15. ahhh!
    Que guay! Aqui van les meves:

    1-El Padrino
    2-Miedo y asco en Las Vegas
    3-Las Virgenes suicidas

    Nuria

    ResponElimina
  16. Déu n'hi dó, déu n'hi dó... De moment amb les respostes rebudes per mail i directament al bloc, hi ha una pel·lícula clarament destacada...

    A veure com acaba tot.

    ResponElimina
  17. jejejejejejej

    De la dècada d'una sola xifra: Aladín.
    De la dècada començada per un 1: American History X
    De la dècada començada per un 2: Amelie

    Muak!

    Saturn

    ResponElimina
  18. 1- El tercer hombre

    2- Bonnie and Clyde

    3- El Golpe

    ResponElimina
  19. 1.- In the Mood for Love
    2.- Amélie
    3.- Cinema Paradiso

    ResponElimina
  20. Ja, ja, ja, ja... no pateixis que no diré quines són les meves...

    ResponElimina
  21. Tranquil·la Helena, si vols la teva pel·lícula (per dir-li d'alguna manera) la poso com l'aportació d'un anònim...

    ResponElimina
  22. 1. Beau Geste
    2. Lawrence d'Arabia
    3. Blow out

    ResponElimina
  23. No sé si són les tres pelis de la meva vida, però tinc clar que són tres de les més significatives i que les podria veure una i una altra vegada sense cansar-me:

    1. Pulp Fiction
    2. Seven
    3. Tiempos Modernos

    ResponElimina
  24. Puntualitzo: les pelis de la meva vida (no són les millors que vist -em sembla-)

    Tendra infància: Mary Poppins (aquesta sí que és la millor que he vsit)

    Dolorosa adolescència: Grease

    Maduresa (jeje): El cartero (y Pablo Neruda), de Michael Radford.
    La recomano intensament!!

    ResponElimina
  25. Aina, i quin és l'ordre d'importància? Les he de puntuar...

    ResponElimina
  26. Bones Roger, espero que l'estiu hagi anat bé! Aquí van:

    1. Lost in translation
    2. Dersu Uzala
    3. Into the wild

    ResponElimina
  27. Les meus són:
    1.- Érase una vez en América
    2.- Esplendor en la hierba
    3.- Ben-Hur

    ResponElimina
  28. Què complicat...

    1. Cadena Perpetua
    2. El Caballero Oscuro
    3. El Bueno, el feo i el malo

    Salutacions

    ResponElimina
  29. Hola Roger! Aquí van les meves pelis:

    E.T.

    The Neverending Story

    Blade Runner.

    Tin més, pero crec que aquestes son les més importants. Grácies per l'invitació!
    Alex

    ResponElimina
  30. ok! Puntuo:

    1. El Cartero
    2. Mary Poppins
    3. Grease


    Un petó!

    ResponElimina
  31. mmm, molt difícil possar-ne només 3!

    1. El gran dictador

    2. Amelie

    3. La naranja mecánica

    Tot i que en honor a el meu nick hauriem de fer una menció especial a Run Lola Run :)

    ResponElimina
  32. Roger, és difícil això de resumir la nostra vida cinematogràfica a tres pel.lis... Bé, jo posaré tres de les que més he vist i més m'agraden o més m'han remogut...:
    1.- Uno, dos, tres... de Wilder
    2.- Amistades peligrosas, de Frears
    3.- Sévigné, de Marta Balletbó-Coll

    ResponElimina
  33. M'ha costat decidir-me, però al final he fet una tria basada en les vivències personals de quan vaig veure les pelis. Apa, aquí les tens...
    -El golpe
    -La boda de Muriel
    -Amanecer

    ResponElimina
  34. 1. Un lugar en el mundo.
    2.Novecento.
    3.Nueve reinas

    ResponElimina
  35. espero llegar a tiempo todavia
    - blade runner
    - anatomia de un asesinato
    - la dolce vita

    ResponElimina
  36. les meves:

    1. The Bridges of Madison County(:p)
    2. Notorious (Hitchock)
    3. Sunset Boulevard

    :D

    ResponElimina
  37. Dersu Uzala ,Akiro Kurosawa
    Encontres a la tercera fase,Steven Spielberg
    La vida secreta de les paraules ,Isabel Coixet

    ResponElimina
  38. 1.-Vertigo (Hitchcock)
    2.-Les nits de Cabiria (Fellini)
    3.-El Padrino II (Coppoola)
    4.-La Delgada Linea Roja (T.Malick)
    5.-Cinema Paradiso (Tornatore)
    6.-La Vida de Brian (M.Python)
    7.-Kiss me Stupid (Billy Wilder)
    8.-All abou Eve (Wiliam Wyler)
    9.-Ed Wood (Tim Burton)
    10.-Hannah i les seves germanes (Woody Allen)

    Ha costat nomès deixar-les en 10.

    Salut i bon cinema, que cada dia costa més.

    ResponElimina
  39. És complicadíssim...
    Potser:

    1. Tiempos Modernos
    2. Rocco y sus hermanos
    3. Dublineses
    3'. (pel gran record d'infantesa que en tinc) La última noche de Boris Grushenko

    ResponElimina
  40. Unes de les meves tres:

    - La nit de la iguana
    - Blade runner
    - Casablanca

    ResponElimina
  41. Hola Roger!!!
    Tres, només tres... Tot i que és molt difícil, m'ho he rumiat bé i aquesta és la meva tria:
    -¿Qué fue de Baby Jane?
    -Dancer in the dark
    -Blade Runner

    Salutacions i bona tornada a la rutina!!!!!

    ResponElimina
  42. Ui!!!!!!!!!!!!
    Jesús que ALL ABOUT EVE és d'en Mackiewicz.....
    que aqui em toqueu la fibra!!!

    ResponElimina
  43. Bufa, només tres...

    1- Alien
    2- Blade Runner
    3- Vertigo

    Mil més...

    ResponElimina
  44. 1.- reservoir dogs
    2.- moulin rouge
    3.- amelie

    ResponElimina
  45. Potser arribo tard però m'ha semblat molt bona idea.

    1- Clerks

    2- Reservoir Dogs

    3- El viaje de Chihiro

    ResponElimina