diumenge, 30 d’agost del 2009

Seqüències inoblidables (20): El resplandor

Una de les escenes culminants de "The shining", de Stanley Kubrik.

4 comentaris:

  1. Per "escagarrinar-se" de por! (perdona per l'expressió)

    ResponElimina
  2. Ostres, pots creure que encara no n'havia escoltat cap seqüència en V.O.? Quin flash en Nicholson dient: "Here is Johny!" (i aquella cara de boig que gasta, uf)... Val a dir que la veu de la Verónica Forqué també forma part per a mi de la pel·li hehe...
    Aix, que bona i quina por!

    ResponElimina
  3. Raquel, l'he posat en VO precisament per evitar la veu de la Verónica Forqué...

    ResponElimina
  4. Hola Sílvia, efectivament, és per escagarrinar-se!

    ResponElimina