
Tinc tema. Tinc idea. Tinc personatges. Tinc principi i tinc final. Fins i tot tinc la imatge cinematogràfica de com vull que sigui el meu guió.
Però començo a descobrir què vol dir allò de la por al full en blanc.
Això sí, com que el calendari és el que és, i com que el 31 és la data límit, la por al full en blanc ha de tenir els dies comptats. Les hores.
Trata de arrancarlo...
ResponEliminaTrato de arrancarlo, trato de arrancarlo...
ResponEliminaÁnimo, crack. Si necesitas ayuda, ya sabes, que yo también he hecho algún que otro corto.
ResponEliminaY si necesitas un extra para la peli, pues ya sabes... ;-D
La lista de extras que se me ofrecen ya empieza a ser larga... ¿Algun protagonista principal?
ResponEliminaJa estic desitjant veure la teva pel·li representada al Liceu...
ResponEliminaAl Liceu?
ResponElimina