dimarts, 21 de juliol del 2009

La por al full en blanc


Tinc tema. Tinc idea. Tinc personatges. Tinc principi i tinc final. Fins i tot tinc la imatge cinematogràfica de com vull que sigui el meu guió.

Però començo a descobrir què vol dir allò de la por al full en blanc.

Això sí, com que el calendari és el que és, i com que el 31 és la data límit, la por al full en blanc ha de tenir els dies comptats. Les hores.

6 comentaris:

  1. Ánimo, crack. Si necesitas ayuda, ya sabes, que yo también he hecho algún que otro corto.

    Y si necesitas un extra para la peli, pues ya sabes... ;-D

    ResponElimina
  2. La lista de extras que se me ofrecen ya empieza a ser larga... ¿Algun protagonista principal?

    ResponElimina
  3. Ja estic desitjant veure la teva pel·li representada al Liceu...

    ResponElimina