dijous, 26 de març del 2009

Una dècada, una imatge. Quina pel·lícula és?

Estava pensant en el diferent tipus de fotografia del cinema al llarg de la història, quan se m'ha acudit fer una parida-joc.

Posaré una foto corresponent a una pel·lícula per cada dècada de la història del cinema. A veure si algú encerta de quines pel·lícules es tracta. Algunes són molt faciletes... altres, no.



1890


1900


1910


1920


1930


1940


1950


1960


1970


1980


1990


2000

2 comentaris:

  1. Jo veig "L'arribada del tren", "el Caligari", "El ciudadano kane", "El Johnny Guitar", "Bonnie and clyde", "Apocalypse now", Amadeus i Gato negrp gato blanco.

    Dubto amb "el expreso de shangai" o "el ángel azul".

    I no se la de 1920 i la de 2000.

    ResponElimina