Estava pensant en el diferent tipus de fotografia del cinema al llarg de la història, quan se m'ha acudit fer una parida-joc.
Posaré una foto corresponent a una pel·lícula per cada dècada de la història del cinema. A veure si algú encerta de quines pel·lícules es tracta. Algunes són molt faciletes... altres, no.
Jo veig "L'arribada del tren", "el Caligari", "El ciudadano kane", "El Johnny Guitar", "Bonnie and clyde", "Apocalypse now", Amadeus i Gato negrp gato blanco.
Dubto amb "el expreso de shangai" o "el ángel azul".
Jo veig "L'arribada del tren", "el Caligari", "El ciudadano kane", "El Johnny Guitar", "Bonnie and clyde", "Apocalypse now", Amadeus i Gato negrp gato blanco.
ResponEliminaDubto amb "el expreso de shangai" o "el ángel azul".
I no se la de 1920 i la de 2000.
Lluís, t'hi acostes, t'hi acostes...
ResponElimina