vaig veure LA cabina per primer cop jo era petit i em va impactar moltíssim, després de més gran, mai tancava les portes de les cabines telefòniques, ho tenia ben ficat al subconscient.
Roger!!! acabes de despertar en mi un dels terrors més amagats que tenia!!!!!! no sé si t'ho podré perdonar!!!!!! La cabina va suposar per a mi no dormir durant molts mesos... per no dir anys!!!!!!!, per descomptat que no he mirat els videos per què hi ha el perill de que no dormir mai més!!!!!!!!!!!!! jejejeje un petó!!!
vaig veure LA cabina per primer cop jo era petit i em va impactar moltíssim, després de més gran, mai tancava les portes de les cabines telefòniques, ho tenia ben ficat al subconscient.
ResponEliminatan sols passaba per donar-te el Bon Dia!!! de dilluns he deixat un moment la feina.
ResponEliminaHa sigut un plaer coneixer persones tant macas com tots vosaltres!!
Petonets
Aquesta pel·lícula, pel temps en què es va fer, havia de ser impactant segur.
ResponEliminaLisebe, també ha estat un plaer per a mi conèixer-vos. Espero que mantinguem el contacte!
Roger!!!
ResponEliminaacabes de despertar en mi un dels terrors més amagats que tenia!!!!!!
no sé si t'ho podré perdonar!!!!!!
La cabina va suposar per a mi no dormir durant molts mesos... per no dir anys!!!!!!!,
per descomptat que no he mirat els videos per què hi ha el perill de que no dormir mai més!!!!!!!!!!!!!
jejejeje un petó!!!
Je, je, je... Això està bé, el cinema aixecant passions, encara que sigui en forma de malsons!
ResponElimina