De petit va haver-hi tres pel·lícules que em van impressionar força. Una era "El tercer hombre", una altra "El golpe". I la tercera era "Bonnie and Clyde". Aquí recupero una de les escenes inoblidables de "Bonnie and Clyde".
T'agafo el relleu, si em permets, sense tu deixar-lo evidentment, de fer la secció d'escenes inoblidables.... genial l'escena.... una gran pel.lícula!!
per cert et vaig recomenar,en una petita llista de blocs que vaig enviar a tv3... entre tu i jo... tot i que tots són importants per a mi, vaig fer la llista amb preferència de "carinyo" i tu erets el primer ... així que espero que aviat estiguis també a la web de Tv3 (com tots els altres és clar!) un petó
Moltes gràcies per la recomanació, Mònica! De fet els nostres blocs són gairebe germans bessons, perquè vam néixer amb molt poc temps de diferència i ens anem seguint contínuament. I que segueixi!
T'agafo el relleu, si em permets, sense tu deixar-lo evidentment, de fer la secció d'escenes inoblidables....
ResponEliminagenial l'escena.... una gran pel.lícula!!
per cert et vaig recomenar,en una petita llista de blocs que vaig enviar a tv3... entre tu i jo... tot i que tots són importants per a mi, vaig fer la llista amb preferència de "carinyo" i tu erets el primer ... així que espero que aviat estiguis també a la web de Tv3 (com tots els altres és clar!)
un petó
Moltes gràcies per la recomanació, Mònica! De fet els nostres blocs són gairebe germans bessons, perquè vam néixer amb molt poc temps de diferència i ens anem seguint contínuament. I que segueixi!
ResponEliminaa mi Bonnie & Clyde em va copsar molt pel seu final, va ser força traumàtic quan la vaig veure amb 12 o 13 anys per la tele
ResponElimina