Que ningú pensi que La Llanterna Màgica baixarà el seu ritme, no. Simplement ara té un bloc germà, que creixerà en paral·lel.
dilluns, 30 de març del 2009
Neix "La Linterna Mágica"
Avui neix "La Linterna Mágica". Serà un bloc bessó de "La Llanterna Màgica" i neix amb la idea, després de parlar amb en Jordi durant el sopar de bloggers, d'ampliar una mica més l'abast de La Llanterna, parlant en castellà. Si dominés l'anglès, parlaria en anglès. Però de moment no tinc aquesta sort.
Que ningú pensi que La Llanterna Màgica baixarà el seu ritme, no. Simplement ara té un bloc germà, que creixerà en paral·lel.
Que ningú pensi que La Llanterna Màgica baixarà el seu ritme, no. Simplement ara té un bloc germà, que creixerà en paral·lel.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
M'ha produït una sensació agredolça la teva iniciativa. No crec que tingui prejudicis lingüístics patològics ni contra el castellà ni contra cap altre idioma (gaudeixo llegint obres en la llengua de Lorca i intento tenir un bon nivell d'anglès i tant de bo sabés moltes altres llengües). Tampoc no crec que tingui una consciència nacionalista tancada de mires, però sempre he admirat i he entès que tenen el meu tarannà la gent que utilitza la seva llengua en les seves tasques, i sobretot si és una llengua minoritària i minoritzada, sense tenir en compte si el ressò del que fan és més o menys ampli. Crec que pot ser una manera de mantenir la riquesa que dóna l'existència de diverses cultures i identitats. Per descomptat que el teu blog tindrà més lectors en castellà que en català: hi ha més públic potencial. Et demanaria, però, que no abandonessis l'original i genuí català que és el que jo continuaré llegint; com faig amb el cinema.. prefereixo sempre les VO. Em sabria molt de greu perdre un blog que fa les meves delícies cinèfiles.
ResponEliminaMalgrat tot, bona sort!
Tranquil·la Imma, que la Llanterna continua sent el meu bloc. La Linterna serà el seu germà bessó.
ResponEliminaPenso, parlo, escric i sento en català. I ho continuaré fent. Però m'ha semblat que no seria mala idea fer el pas de provar d'escriure també en castellà.
A veure què tal em surt.
Bé, m'he passat per aquí per veure el blog, i m'he trobat això. Opino com l'Imma, que potser no hauries d'haver duplicat els blogs (sovint suposarà doble feina).
ResponEliminaAquest és un blog de cinema, així que deixaré per un altre espai això d'explicar per què el català no està minoritzat i/o no és minoritari al domini lingüístic català.
Sí et volia agrair que estiguis fent aquesta tasca doble, perquè més gent arran la península podrà disfrutar dels teus coneixement cinèfils (i em sembla molt bé que sentis, pensis, parlis i escrivis en català).