Un espai de cinema de Roger M. Puig
per descomptat!!!!inolvidable!!!!!!petó
Tu ho has dit. Mítica!!! Una abraçada.
De tant en tant m'agafa "mono" de veure cinema "mític" com ara aquesta pel·li o Rebeca que l'altre dia anomenaves. A part de la Filmoteca, als Melies n'haurien de fer una tanda...Abraçades!
per descomptat!!!!
ResponEliminainolvidable!!!!!!
petó
Tu ho has dit. Mítica!!! Una abraçada.
ResponEliminaDe tant en tant m'agafa "mono" de veure cinema "mític" com ara aquesta pel·li o Rebeca que l'altre dia anomenaves. A part de la Filmoteca, als Melies n'haurien de fer una tanda...
ResponEliminaAbraçades!