dimecres, 31 de desembre del 2008

Resum del 2008 (3): Enquestes

Durant aquest any he penjat al bloc algunes enquestes. Aquests són els resultats:

El 2008 ha estat un bon any cinematogràfic?

Sí, hi ha hagut molt bones pel·lícules: 13%

No ens podem queixar: 26%

No ha destacat res en especial: 46%

No, ha estat un mal any: 13%


Estàs a favor del cànon a l'SGAE?

Sí: 7%

No: 92%

No ho sé: 0%


Crispetes, sí o no?

Prohibició ja!: 43%

Depèn de la peli: 36%

Sí, sempre!: 20%

2 comentaris:

  1. Great news, everyone! Today all of us devil-may-care needs for some sanctuary of breeze scolding and harmony.
    Completele the one is [url=http://thecutestsiteintheworld.com]this[/url] site.

    ResponElimina
  2. Maybe I`ll be Captain Obvious, but... it's only few days to New Year last, so let's be happy!
    Hoho3ho!)

    ResponElimina