Durant aquest any he penjat al bloc algunes enquestes. Aquests són els resultats:
El 2008 ha estat un bon any cinematogràfic?
Sí, hi ha hagut molt bones pel·lícules: 13%
No ens podem queixar: 26%
No ha destacat res en especial: 46%
No, ha estat un mal any: 13%
Estàs a favor del cànon a l'SGAE?
Sí: 7%
No: 92%
No ho sé: 0%
Crispetes, sí o no?
Prohibició ja!: 43%
Depèn de la peli: 36%
Sí, sempre!: 20%
Great news, everyone! Today all of us devil-may-care needs for some sanctuary of breeze scolding and harmony.
ResponEliminaCompletele the one is [url=http://thecutestsiteintheworld.com]this[/url] site.
Maybe I`ll be Captain Obvious, but... it's only few days to New Year last, so let's be happy!
ResponEliminaHoho3ho!)