m'encanta!!!recordo tb la gran escena amb el got amb l'aigua efervescent, reflexe de l'ira que va acumulant el prota... genial! de lo millor del De Niro!
La veritat és que no ho sé. Sobre el món del cinema circulen molts rumors que molts cops són falsos, però alguns pot ser que siguin veritat. I pel tipus d'escena que és, la veritat és que no m'estranyaria.
Fantàstic Robert de Niro. Un petó i fins aviat.
ResponEliminam'encanta!!!recordo tb la gran escena amb el got amb l'aigua efervescent, reflexe de l'ira que va acumulant el prota... genial! de lo millor del De Niro!
ResponEliminaEm sona haver llegit que l'escena la va improvitzar el De Niro... és cert?
ResponEliminaSalutacions!!
La veritat és que no ho sé. Sobre el món del cinema circulen molts rumors que molts cops són falsos, però alguns pot ser que siguin veritat. I pel tipus d'escena que és, la veritat és que no m'estranyaria.
ResponElimina