dissabte, 25 d’octubre del 2008

Premis oXcars

Una convocatòria diferent: els premis oXcars. Cliqueu aquí i sabreu de què va.



Per cert, he penjat una enquesta sobre el cànon a l'SGAE. Què en penseu?

7 comentaris:

  1. Hola Llanterna!
    Buen dato los premios de la EXGAE y lo de la encuesta! Un tema muy interesante..

    ResponElimina
  2. Hola dr. Fritox! Me alegro de verte por aquí!

    La verdad es que es un tema interesante. Además creo que está bien que de vez en cuando, además de hablar de películas, directores, etc., lo hagamos de "política" cinematográfica. Y este tema está claro que es un tema de carga ideológica profunda.

    Un día de estos voy a colgar un post sobre el tema. A ver qué opina la gente.

    ResponElimina
  3. alternatius els premis.
    de l'sgae ja no en sé que dir. estic fins el capdemunt del discurs de ramoncín però, potser, el cànon és necessari donat el volum de descàrregues que tothom fa.

    ResponElimina
  4. Roger,

    Estic esperant que pengis un post sobre això. Jo estic totalment en contra del cànon, entre d'altres coses perquè matxaca els petits i a sobre pretén cobrar el cànon a efectes retroactius.
    L'enquesta que has posat em sembla perfecte i també que en parlis.
    Va que són turbulentes les informacions al respecta i tinc ganes d'un debat sobre això.
    Per cert, aquí tens més info:
    http://www.apemit.org/

    ResponElimina
  5. [url=http://levitranowdirect.com/#azjth]generic levitra[/url] - levitra 40 mg , http://levitranowdirect.com/#uqgiv buy cheap levitra

    ResponElimina