Les forces del mal s'han imposat i han fet que La Llanterna Màgica no estigui entre els cinc blocs finalistes dels Premis Blocs Catalunya. Gràcies de totes maneres a tota la gent que heu participat en la votació.
Ara haurem d'esperar fins divendres per a saber qui s'emporta el premi. Molta sort a tothom! (però especialment a Parlem una mica de cinema? i a Marchelo's wei...).
(Òbviament també molta sort al Martí, l'altre blocaire cinèfil finalista i que m'havia oblidat de posar-lo... Sorry!)
Gràcies Roger!! La veritat és que les votacions reflexen la meva familia nombrosa jejje :) igualment vindràs a Girona?? Si és així, allà ens veiem!!
ResponEliminaSalutacions
Doncs no sé si podré anar-hi. Depèn de: 1- La feina. 2- Tenir com tornar de Girona (no tinc cotxe i l'últim tren cap a BCN em sembla que surt massa d'hora).
ResponEliminaEI!!!
ResponEliminaRoger!!!
Cap problema!!!!!!!!!!!!
vine amb el meu cotxe!!!!!!!!!!!!
Que tinc moltíssimes ganes de conèixe't personalment!!!!!!! i així segur que la festa ja està completa que saps que tu ets dels blocs més importants (com a mínim per a mi!!!)
Òbviament també molta sort al Martí, l'altre blocaire cinèfil finalista i que m'havia oblidat de posar-lo... Sorry!
ResponElimina