Després d'una votació justa, no condicionada i democràtica, el poble de Catalunya ha parlat i ha dit NO a les crispetes, demanant-ne la seva prohibició immediata.
Un 43% de les persones que han votat en el referèndum organitzat per La Llanterna Màgica ha optat per la prohibició ja. Un 36% ha votat a favor de les crispetes només en funció de la pel·lícula que s'estigui veient. I un pírric 20% s'ha mostrat palomitero al 100%.
La victòria ha estat clara. Ara bé, hem de continuar atents perquè si els del 36% i els del 20% decideixen unir esforços, hem begut oli.
Així doncs, hem guanyat la batalla però no la guerra. La lluita continua!
noooooooooooooooooooooo
ResponEliminajo vull crispetesssssssssssss
( les del cine de Cerdanyola són les millors )
Palomiteros, no thanks!
ResponElimina