dilluns, 11 de febrer del 2008

Recomanacions de la quinzena


Algunes recomanacions de pel·lícules que es poden veure en les dues properes setmanes a la Filmoteca:

- Tierras lejanas, d'Anthony Mann.

- Forajidos, de Robert Siodmark.

- Estrelles a la meva corona, de Jacques Tourneur.

- El menyspreu, de Jean-Luc Godard.

- El cicle de pel·lícules de Brian de Palma.

La programació sencera la teniu aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada