dimarts, 18 de desembre del 2007

No ens ho podem perdre


Del 20 de desembre fins el 27 d'abril, al CaixaFòrum s'hi pot visitar l'exposició "Chaplin en imatges".

És una molt bona oportunitat per a conèixer més la figura humana i artística d'aquest personatge que va revolucionar la indústria cinematogràfica.

1 comentari: