divendres, 16 de març del 2012

Rodem!

Aquests dies hem començat una aventura: el rodatge d'un curt que vaig escriure ara fa tres anys. I ho estem fent, i m'agrada, col·lectivament, amb treball de grup, treball d'equip. D'aquesta manera les coses surten molt més bé, sens dubte.

El dirigirem entre tres persones: el Sergio Domínguez, l'Ester Villamor i jo mateix. La càmera la mouran el Javi Dotor i la Marta. L'escenografia i atrezzo van a càrrec de l'Irene Jiménez i el Mássimo Pernice. El so el captarà el Sergi Nogué. La música se la inventarà el Leandre Lopes. I les interpretacions amb les que us haureu de quedar seran les de la Georgina Asin i el Joan Serrats.

De moment hem fet un parell de dies d'assaig i ens en queden dos més. El dia 24, rodatge definitiu. A Can Mal, Molins de Rei.

Seguiré informant.

6 comentaris:

  1. Enhorabona i que vagi tot molt bé!

    ResponElimina
  2. Estarem atentes al resultat. Enhorabona, quina il·lusió!

    ResponElimina
  3. Estaré pendent de les últimes notícies, felicitats!!

    ResponElimina
  4. Eeii, Roger, jo vaig participar en el guió d'un fa uns anys i és una experiència molt maca... ja em diràs on i quan el podrem veure. Sort!

    ResponElimina
  5. Molta sort demà... que vagi de primera!!!

    ResponElimina
  6. Això m'agrada. L'acció. La podrem veure?
    Molta merda
    Lídia

    ResponElimina