El millor homenatge que li podem fer al Jordi Dauder és veure'l, escoltar-lo i fer-li cas.
Vull que Zapatero no torni a dir mai més que és un home d'esquerres.
Vull que la capital d'Espanya es digui José Antonio Labordeta.
Vull que es proclami la 3ª República.
Vull que l'església es quedi al seu lloc i no en surti mai més.
Vull que una setmana a l'any estigui dedicada al silenci, i només al silenci.
Vull que una setmana a l'any estigui dedicada a la música, i només a la música.
Vull que una setmana a l'any estigui dedicada a fer-se petons, i només a fer-se petons.
Vull una setmana de teatre gratuït a tots els barris i tots els llocs del món.
Vull que Pepe Rubianes tingui un teatre a Madrid.
Vull aprendre a dir "¡a la mierda!" a aquesta dreta de merda, com ho va fer José Antonio Labordeta.
Jordi Dauder
Aquell dia va dir veritats com cases de pagès. Bon homenatge el teu. Una abraçada.
ResponElimina