Qui més qui menys, té alguna pel·lícula que d’alguna manera el fa apassionar pel món del cinema. A mi, quan era petit, va haver-hi tres pel·lícules que em van impactar. Una era “El golpe”, una altra “El tercer hombre” i, la tercera, “Bonnie and Clyde”, dirigida per Arthur Penn, que ha mort aquesta setmana.
Segurament no estava entre els grans mestres de la direcció cinematogràfica. Però pel·lícules com “La jauría humana”, “Pequeño gran hombre” o la citada “Bonnie and Clyde”, el situen en un lloc destacat del món del cinema.
Aquí teniu els últims minuts de “Bonnie and Clyde”, amb una darrera escena simplement espectacular.
Dues pèrdues importants. Malauradament, no són les úniques, ja que fa pocs dies m'assabentava de la mort de Sally Menke, la muntadora de les pel·lícules de Tarantino. Quins dies!!
ResponElimina