Un espai de cinema de Roger M. Puig
Bona recuperació!
I tant!!!!!
Coincidim.. :)
Jo de Eisenstein em quedo amb "El acorazado Potemkin"
Bona recuperació!
ResponEliminaI tant!!!!!
ResponEliminaCoincidim.. :)
ResponEliminaJo de Eisenstein em quedo amb "El acorazado Potemkin"
ResponElimina