Un espai de cinema de Roger M. Puig
No cal tenir-ne, no? Jo miraria una vegada i una altra Cantando bajo la lluvia, m'encanta!
jajjaja, i jo, i jo!!!!
No cal tenir-ne, no? Jo miraria una vegada i una altra Cantando bajo la lluvia, m'encanta!
ResponEliminajajjaja,
ResponEliminai jo, i jo!!!!