dissabte, 30 de gener del 2010

Sobre la vaga de cinemes

He llegit un article interessant sobre la vaga de cinemes al bloc del Salvador Montalt. La seva lectura és recomanable per veure cap on van els trets.

No coneixia l'actitud dels responsables dels cinemes Verdi i Renoir. Potser caldrà tenir-ho en compte.

2 comentaris: