dimarts, 15 de setembre del 2009

La Llanterna Màgica, finalista dels Premis Blocs Catalunya 09


Aquest any sí! Gràcies a tota la gent que m'heu votat, La Llanterna Màgica estarà a la final dels Premis Blocs Catalunya 09. Els premis es divideixen en vuit categories, i La Llanterna Màgica està a la categoria de cultura.

Aquest any només el Martí i jo mateix representem la blogosfera cinèfila. A veure si un dels dos és l'afortunat!

La resta de blocs de l'apartat cultural són aquests:










Ara li toca decidir al jurat. I els premis es lliuraran el proper 2 d'octubre en un acte que se celebrarà a Vic.

Molta sort a tothom!

7 comentaris:

  1. VULL SER LA PRIMERA A FELICITAR-TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ENHORABONA!!!!!!!
    A veure si aquest any pot guanyar un blog de cinema i és el teu!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Felicitats i moltíssima sort. Aviam. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Felicitats Roger!
    Allà hi serem, aguantant la blogosfera cinèfila catalana!

    Molta sort! (però tampoc massa) ;)

    ResponElimina
  4. moltes felicitats i molta sort. hi ha nivell.

    ResponElimina
  5. FElicitats Roger, me'n alegro molt per tu, t'ho mereixes!!!

    ResponElimina
  6. Gràcies a tothom! El Martí i jo intentarem que els blocs cinèfils facin un bon pape!

    ResponElimina