dissabte, 27 de juny del 2009

"Up": el 14 d'agost torna Pixar

1 comentari:

  1. Buffff!!!!
    quines ganes!!!
    l'espero amb candeletes!!!
    l'avi no et recorda a l'Spencer Tracy???
    petonet
    ja t'he votat!!!!!

    ResponElimina