dissabte, 25 d’abril del 2009

Els llibres que han entrat a casa per Sant Jordi




Barcelona rebelde, de l'amic Guillem Martínez.







Asesinos, d'Álvaro Abós.









El factor humà, de John Carlin.








El silenci, de Gaspar Hernàndez.







El chino, de Henning Mankell.

8 comentaris:

  1. carai quants llibres! sí que t'estimen!

    ResponElimina
  2. deu n'hi do....a mi tb m'han regalat Mankell que m'encanta...de la resta no en conec res...espero que t'agradin!
    salut!
    Lluís

    ResponElimina
  3. Jo fins que no acabi el que tinc a la llibreria no me'n compro cap més!!

    Muaks!!

    ResponElimina
  4. Que consti que dos dels llibres son regals que m'han fet a mi, un me l'he fet jo mateix, un altre es un regal que jo he fet, i l'altre es un regal que li han fet a la meva companya.

    En tot cas, tinc lectura per estona!

    ResponElimina
  5. Jo vaig regalar-me El Silenci, però de moment l'he de posar a la cua dels llibres pendents de llegir...

    Petonets

    ResponElimina