Avui s'estrena la nova pel·lícula de Hou Hsiao-Hsien, "El vol del globus vermell". Encara no he vist la pel·lícula, però m'ha semblat interessant la iniciativa dels cinemes Verdi de Barcelona. La pel·lícula de Hou Hsiao-Hsien està inspirada en un curtmetratge francès de l'any 1956, "Le ballon rouge", dirigit per Albert Lamorisse. Doncs bé, des d'avui mateix, tothom que vagi als Verdi a la sessió de les 21:50 podrà veure gratuïtament el curt d'Albert Lamorisse i, després, la nova pel·lícula de Hsiao-Hsien.
Aquí podeu veure un fragment de "El globus vermell" i el tràiler de "El vol del globus vermell":
a Girona se'ns escapa això...
ResponEliminala tindré en compte!!!
ResponEliminatot ique últimament anar als Verdi si vens en cotxe és un xic difícil eh!!!
Us convido a veure el film original de Lamorisse: http://retallsdecinema.blogspot.com/2009/04/el-globus-vermell-1956.html
ResponEliminaFins aviat!