dimarts, 30 de desembre del 2008

Resum del 2008 (2): Els fiascos

Pel meu gust aquest any hi ha hagut tres pel·lícules que, per diferents motius, han estat tres fiascos. Aquí les teniu:

1- Promet-me, d'Emir Kusturica

2- Burn after reading, dels germans Coen

3- My blueberry nights, de Wong Kar Wai

6 comentaris:

  1. Renoi! te'n carregues tres dels grans!!! d'acord amb el top 10 (tot i que no les he vist totes) i en quant a carregar-se My Blueberry nights, no ho trobo descabellat, és una petita decepció venint d'en Wong Kar Wai... Penso que li passa el mateix a Burn After Reading, després de No es país para viejos (per mi la seva millor peli) el llistó estava massa alt...
    Que tinguis una bona entrada al 2009!!

    ResponElimina
  2. D'acord amb la primera, una mica menys amb la segona i TOTALMENT EN DESACORD amb la tercera.... que tu me la tens botada amb la Barbra però jo amb Blueberry nights.... excel.lent pel.lícula!!!....però malgrat tot et seguiré llegint!!!!!! ;-)
    petonets i bona entrada d'any!!!!

    ResponElimina
  3. No he vist la primera... però pel que fa a les altres dues, no ho comparteixo gens ni mica. Quemar Después de Leer em sembla una de les comèdies més genials que s'han fet durant l'any i My Blueberry Nights la trobo una molt bona peli, només per les actuacions de Natalie Portman i David Strathairn ja val la pena.

    Com a fiascos, ara em venen al cap Los Crimenes de Oxford i Asesinato Justo.

    ResponElimina
  4. Aquí estem més en desacord. Coincideixo amb la primera... ara bé la dels Coen em va agradar, molt, i no et repetiré res de Blueberry nighs, en el teu post de la pel·li ja ho vaig deixar clar ;-) Per descomptat que ja saps que la salvaria absolutament, no cal ni que ho digui!

    Bona entrada d'any i que durant tot el 2009 poguem compartir cinema!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Em veig obligat a intervenir en favor de Burn After Reading. Jo no en se massa de cinema però si se que aquesta peli em va agradar.

    I vols dir que promet-me és un fracàs???Jo em pensava que la posaries com a una de les obres mestres de l'any...(tonillo irónico, és clar)

    ResponElimina
  6. Hola a totes i a tots,

    Amb "burn after reading" i amb "My blueberrynights" tinc assumit que estic en minoria absolutíssima. què hi farem...

    Ara bé, qualsevol que hagi vist "Promet-me" haurà d'estar d'acord amb que més que un fiasco és, amb perdó, una autèntica merda.

    A veure que ens depara el 2009!

    ResponElimina