divendres, 15 d’agost del 2008

Tràiler de "Vicky Cristina Barcelona" de Woody Allen

3 comentaris:

  1. Doncs em sembla que aniré a veure-la, malgrat la Pene. I tu?

    ResponElimina
  2. Sí, suposo que sí. No és que em cridi especialment l'atenció, però s'hi haurà d'anar.

    ResponElimina
  3. Jo si que l'aniré a veure per dues raons en contra d'una... la contra és que surt la Pe, que no la soporto, però davant d'un bon director encara pot fer alguna cosa, (tal com deia Tarkoski : el actor es un jarron!).. les coses a favor, Woody Allen és sempre una garantia però sobre tot per què surt la meva adorada Patricia Clarkson que segur farà pujar el llistó a la cinta..
    petons

    ResponElimina