divendres, 1 d’agost del 2008

La Llanterna a mig gas

La Llanterna Màgica es troba en aquests moments a Menorca i, d'aquí a pocs dies, després d'una breu estada a Barcelona, passarà una setmaneta a Granada.

Així que, segurament, aquests dies funcionarà a mig gas.

1 comentari:

  1. Bon estiu i ens retrobem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!.
    jo també marxo demà i no sé quan tornaré...
    ara postejo el meu últim comentari i fins ben aviat
    petons!!!

    ResponElimina