La Llanterna Màgica es troba en aquests moments a Menorca i, d'aquí a pocs dies, després d'una breu estada a Barcelona, passarà una setmaneta a Granada.
Així que, segurament, aquests dies funcionarà a mig gas.
Bon estiu i ens retrobem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!. jo també marxo demà i no sé quan tornaré... ara postejo el meu últim comentari i fins ben aviat petons!!!
Bon estiu i ens retrobem a la tornada!!!!!!!!!!!!!!!.
ResponEliminajo també marxo demà i no sé quan tornaré...
ara postejo el meu últim comentari i fins ben aviat
petons!!!