
Avui us faig dues recomanacions ben diferents.
La primera és pel proper dijous dia 3 de juliol. I és que el CECC, l'escola on estudio cinema, convida a qui vulgui a assistir a una classe de llenguatge cinematogràfic. L'objectiu de la sessió és fer conèixer a la gent quin és el mètode acadèmic del CECC i donar les nocions bàsiques de llenguatge cinematogràfic. La classe l'imparteix el Luis Aller. És un crack. Si hi aneu no us en penedireu. Recomanable encara que no tingueu intenció de matricular-vos.
L'altra recomanació que us faig és la marató de documentals que es farà el proper dissabte a La Farinera del Clot, en el marc de la II Marató Artística Per Colòmbia un Cant a la Vida.
Òstia gràcies, Roger!!!! Tu sí que ets un crack. A veure si em puc apuntar a alguna d'aquestes propostes!
ResponEliminaEi Raquel (o te de llimona... :p), si vas a la classe de llenguatge cinematogràfic no te'n penediràs.
ResponEliminaSegur que us fa veure una seqüència de "Trouble in paradise" de l'Ernst Lubitsch, i us farà veure tots els detalls que s'hi poden trobar i que, òbviament, ni se't passen epl cap quan ho veu per primer cop.
Nosaltres el primer dia de classe, del primer curs, vam estar dues hores analitzant la seqüència que dura un minut i mig...
I jo, si puc, passaré dissabte al matí per la Farinera.
Ei!
ResponEliminaintentaré anar a la classe aquesta... ja et diré. I si em deixo caure per la farinera, potser et faig un truc!
Bip bip.
Hola, carai saps totes les meves identitats hehe... Al final vas anar a la Farinera? Jo no hi vaig poder anar :-(
ResponElimina