diumenge, 28 d’octubre del 2007

Recomanacions


Us faig algunes recomanacions de pel·lícules que fan a la Filmoteca de Catalunya durant la propera quinzena:

La gran desfilada de King Vidor. Dimecres 31 d'octubre a les 17h.

Llach, la revolta permanent de Lluís Llanés. Dijous 1 de novembre a les 17h.

Les vacances de M. Hulot de Jacques Tati. Diumenge 4 de novembre a les 17h., i divendres 9 d'octubre a les 22h.

The wind de Victor Sjöstrom. Dimecres 7 de novembre a les 17h.

Mon oncle de Jacques Tati. Dissabte 10 de novembre a les 22h., i diumenge 11 de novembre a les 17h.

6 comentaris:

  1. Ei, Roger,

    Gràcies per les recomanacions... un petit comentari: les dates que poses a partir de l'1 d'octubre.... ehem, deus referir-te a l'1 de novembre, 4 de novembre, etc. Com passa el temps. Si fa poc que jo era a la Xina i ja falta poc perquè arribi el Nadal! buahhhh

    Petons.

    ResponElimina
  2. Ep, em recomanes que vagi al cicle de J.Tati...però sí JO sóc el Jacques Tati!!!!! i sense saber-ho. Tot i que ja em vaig proveïr del pack del meu cinema a la FNAC...

    Conyes a banda, em reconforta que dins de la nostra migrada esquerra ecosocialista hi hagi Godardians i Dreyertians com vos!!!!

    Les històries "du cinema" del meu col·lega Godard són de capçalera!

    Informo de que la COALICIÓ D'ESQUERRES DE PREMIÀ DE MAR (ICV-EUIA-EPM) tenim nou local, collonut amb un minicinema i que entre els nostres projectes està...Dreyer, neorealisme italià, godard, casavettes i documentals musicals.

    Tot ajuda!

    SALUT.

    ResponElimina
  3. No cal que digui, M. Tati, que ets convidat a aportar els teus coneixements i saviesa a aquest bloc.

    ResponElimina
  4. Senyor Tati,

    Si pot ser ens pot informar d'aquestes projeccions a Premià ville, si'l vous plaît? Je serai tres hereuse...

    Au revoir!

    ResponElimina
  5. tot el que passa a coaliciopremia.blogspot.com
    de premià de mar

    també a:

    jtatiangel.blogspot.com

    ResponElimina